Så begynder vi!

Jeg har længe tænkt, at jeg gerne ville prøve at blogge. Rigtig længe. Primært om de bøger jeg læser; men også om andre ting, jeg falder over i hverdagen.

Hvorfor er jeg så ikke kommet i gang?

Fordi jeg er perfektionist. Jeg skulle jo først lige finde ud af, hvor man starter sådan en blog, hvordan det hele sættes op, så det bliver pænt visuelt osv. osv. Jeg følger så mange fantastiske blogs, hvor det hele ser så fint ud, og jeg kan da ikke begynde på noget, som ikke er i hvert fald middelmådigt ok? Kan jeg?

Har jeg haft tid til at finde ud af alt det?

Ikke det mindste!

Så nu starter jeg et opgør med min egen perfektionisme. Lige nu. Jeg udgiver dette her indlæg helt uden at have overvejet, hvordan det tager sig ud, og om det nu er godt nok til at blive set af andre.

Jeg har for nylig købt denne fine notesbog, som skal bruges til at nedskrive mine tanker om de bøger, jeg læser. Det skulle gerne blive startskuddet til at få skrevet min første boganmeldelse. Håber jeg.

Så. Hvis der er andre end mig selv, der falder over min lille blog og ser dette indlæg: Undskyld at her roder. Jeg skal nok få det til at se pænt ud… med tiden… måske.

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/12962537/?claim=hgmupphx8dx”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Skriv et svar

